Pirkanmaan Laatu­isännöinti Oy

Asiakastarina

Automaattinen huoltosopimus helpotti kiinteistönhoitoa Pirkanmaalla

Pirkanmaan Laatuisännöinti on pirkanmaalaisia asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöitä palveleva isännöintitoimisto. Hurrikaanien kanssa solmittu automaattinen huoltosopimus varmisti, että kiinteistöjen tärkeät huoltotyöt tehdään säännöllisesti ja ajallaan.

Aiemmin Kangasalan Kiinteistöpalveluna tunnetun yrityksen juuret ovat Kangasalla, josta yrityksen toiminta on vähitellen laajentunut koko Pirkanmaan alueelle. Isännöintipalveluiden ohella yritys tarjoaa asiakkailleen kiinteistönhuollon, puhtaanapidon sekä vuokranvälityksen palveluita.

Lähes 50 vuotta alalla toiminut yritys on kasvanut osaavan henkilöstönsä, pitkäaikaisten asiakassuhteidensa ja hyvien kumppaniensa avulla. Yhteistyö Hurrikaanien kanssa on ollut tiivistä siitä lähtien, kun Hurrikaanit aloitti toimintansa Pirkanmaalla vuonna 2019.

”Otimme yhteyttä heti, kun kuulimme, että Hurrikaanit aloittaa alueella. Ajatuksemme oli, että uuden toimijan on yritettävä enemmän ja palveltava paremmin lunastaakseen paikkansa. Tässä emme erehtyneet”, naurahtaa Pirkanmaan Laatuisännöinnin toimitusjohtaja Joni Brander.

Huoltosopimus säästää aikaa ja vaivaa

Hurrikaanit tekee Pirkanmaan Laatuisännöinnin kumppanina normaaleja päivystys- ja huoltotöitä asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöissä. Tyypillisiä töitä ovat viemäreiden avaukset, huuhtelut ja kuvaukset sekä kaivojen tyhjennykset.

Yhä useammassa kohteessa on töistä solmittu automaattinen huoltosopimus. Tällöin esimerkiksi sadevesikaivot käydään tyhjentämässä Hurrikaanien toimesta automaattisesti keväisin ja syksyisin ilman erillistä toimeksiantoa.

Hurrikaanit - Asiakastarina - As Oy Pirkanmaan Laatuisännöinti - Huoltosopimus säästää aikaa ja vaivaa

“Huoltosopimus säästää kaikkien aikaa ja vaivaa, sillä asioista ei tarvitse aina erikseen sopia. Sopimus varmistaa, että tärkeät huoltotoimet tehdään säännöllisesti ja ajallaan, esimerkiksi sadevesikaivot käydään tyhjentämässä hiekasta ja roskasta. Huoltamattomat sadevesikaivot eivät vedä, ja silloin pihat ovat pian täynnä lätäköitä”, toteaa Pirkanmaan Laatuisännöinnin huoltotyönjohtaja Markku Karjanmaa.

Ennakointikyky kertoo isännöitsijän osaamisesta

Kiinteistön omistajan näkökulmasta huoltosopimus varmistaa kiinteistön jatkuvan huollon, mikä voi pitkällä aikavälillä tuoda merkittäviä säästöjä. Huoltosopimus on osa kiinteistönhoidon ennakoivaa toimintaa. Ajatus on mennä vuosikellon mukaisesti ja tehdä huoltotyöt oikea-aikaisesti. Näin vältytään ongelmilta ja pidennetään kiinteistön elinkaarta.

”Isännöinnin ja asiantuntijuuden arvo on siinä, että osataan ennakoida asioita. Parasta osaamista ja lisäarvon tuottamista on se, että vältytään ongelmilta”, päättää Brander.

Hurrikaanit - Asiakastarina - As Oy Pirkanmaan Laatuisännöinti - Ennakointikyky kertoo isännöitsijän osaamisesta

”Käynnistimme yhteistyön heti, kun Hurrikaanit aloitti Pirkanmaalla. Ajatuksemme oli, että uuden toimijan on yritettävä enemmän ja palveltava paremmin.”

Joni Brander

Pirkanmaan
Laatuisännöinti Oy

Toimiala: isännöinti, kiinteistönhuolto, vuokraus, puhtaus
Toimialue: Pirkanmaa
Työntekijöitä: noin 50

Lisätietoja

Karo Heino
asiakkuusjohtaja
karo.heino@hurrikaanit.fi
0400 962 881

Karo Heino

Pirkanmaan Laatuisännöinti Oy

Toimiala: isännöinti, kiinteistönhuolto, vuokraus, puhtaus
Toimialue: Pirkanmaa
Työntekijöitä: noin 50

Lisätietoja

Karo Heino

Karo Heino
asiakkuusjohtaja
karo.heino@hurrikaanit.fi
0400 962 881